100122

Intressant dag.
Eller egentligen inte.
Men det blir vad man gör den till.
Jag säger bara irritation.


För det första så hade vi Rörlig bild på morgonen, då  hade vi prov.
Sen skulle vi göra ett till försök med att lägga över våran film på datorn från ett kassettband, det gick som det gick men tillslut efter totalt 3 och en halv timme så fick vi in det. Vi började klippa men hann inte klart. Men våran snälla Glen gav oss fredag nästa vecka på oss att göra färdigt filmen.
Sen hade vi klassråd vilket var otreoligt meningslöst.
Sen hade vi text, den mest irriterande lektion jag någonsin haft, var idag.
Det hända massa som jag inte tänker ta upp här.
Men en rolig grej, nej men se där, Ida har något roligt på hjärtat att berätta.
Men iallafall så skulle jag och Joss in på toaletten för att hon skulle fixa sitt hår och då så sa jag "Undrar vad folk tror att vi gör här inne när vi kommer ut?" Då börjar Joss att dunka mot väggen och stöna som fan. Då sa jag "Schh, för fan, lärarnas kopieringsrum ligger vägg i vägg med toaletten!"
Sen när vi öppnade dörren så sa Joss "Jag ringer ikväll" fast på skoj då och då så stod Glen utanför med världens misstänktsammaste blick och sa "Det är party på muggen hör jag?!" 
Haha, shit jag kommer fan dö av skratt nästa gång jag ser honom!


Kommentarer
Postat av: Mika

HAHAHAHA :D

2010-01-22 @ 20:21:20
URL: http://nathifa.blogg.se/
Postat av: (Svar) Mika

Hahaha, så jävla klockrent...och lite pinsamt!

2010-01-22 @ 20:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0